Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Токарівський ДНЗ


Четвер, 23.11.2017, 04:52

Дитячий садок: для чого він?

У дитячому садку зростаюча особистість установлює систематичні зв'язки з дорослими і однолітками за межами своєї сім'ї, залучається до різних видів діяльності, оволодіває системою цінностей.

Група дитячого садка має два основних джерела впливу — це вихователь і самі діти.

Вихователь виступає насамперед джерелом пізнавальної інформації для дитини, моральних вимог, турботи про неї, підтримки і підкріплення її дій та вчинків. Приходить на допомогу, виявляє радість або занепокоєння з приводу її досягнень чи невдач.

Дитяча група — важливий чинник соціалізації зростаючої особистості. Вплив однолітка на дитину не менш значущий за роль дорослого у становленні малюка. Зокрема, зверніть увагу, як неоднаково реагує дитина на одне й те саме зауваження і за змістом, і за інтонацією, залежно від того, хто його висловлює — дорослий чи одноліток. За словами польського психолога Кемпінські, малюк зростає у двох площинах: майже вертикальній, де, з одного боку, перебуває недосяжний напівбог — Дорослий, і в горизонтальній площині, де, з другого боку — він рівноправний партнер-одноліток. Дитячий садок. Для чого він?

Незамінний вплив дитячого садка на самостійну активність дошкільника. Якщо сім'я опікується малюком, то дитячий садок значно більше довіряє йому, надає можливість виявляти власну ініціативу, незалежність, критичність.

Спілкування з дитиною вдома має низку особливостей. І найперше — це абсолютне розуміння батьками жестової мови дитини. За протягнутою дитячою рукою і певним відповідно інтонованим вигуком «У-у!» чи «М-м!» батьки чітко бачать потребу малюка і задовольняють її цілком. Наразі дитина росте з абсолютною впевненістю, що її розуміють. А мамині нарікання на те, що 1,5—2,5-річний малюк майже не говорить, розбиваються об її ж власну готовність зрозуміти свою дитину. Натомість спілкування дитини з вихователями вимагає від неї висловлення своїх бажань, потреб, невдоволення, ставлення до предметів, подій та людей за допомогою слів. Тому постійне спілкування з вихователями і однолітками сприяє розвитку в неї мовлення — важливого засобу взаємодії, основи соціальної поведінки. Щодень дитина удосконалює вміння висловлюватись грамотно, чітко, зрозуміло, виразно, вправляється у вияві мовленнєвих і комунікативних здібностей, засвоює визнані в групі норми поведінки.

Отже, головна перевага дошкільного навчального закладу — це можливість дитини щоденно повноцінно вільно спілкуватися з однолітками! В іграх з дітьми свого віку закладаються основи взаємодії з людьми, розвиваються вміння діяти разом, розуміти інших, допомагати і співчувати їм. Режим дня і дисципліна теж належать до переваг дитячого садка. Усі діти насправді дуже люблять порядок і режим, це батьки привчають їх до вільного плавання». Та й щоденні гарячі сніданки і обіди без домашнього печива, цукерок, сухариків з гамбургерами і жуйками підуть дитині лише на користь. Не секрет, що мами вельми рано привчають малят до фаст-фуду. Окрім цього, дитина, що пройшла через дитячий садок, легше адаптується до шкільного навчання, більше пристосована до умов навчання в школі, зокрема таких:

• працювати в групі, тобто в одному темпі, заданому дорослим;

• працювати за інструкцією дорослого;

• прийняти узагальнене ім'я «діти» і реагувати на нього;

• вміти налагоджувати стосунки з однолітками і дорослими тощо. Дошкільник, що йде у 1-й клас, оминаючи садок, частіше потерпає від зовнішньо заданих вимог до нього, його діяльності.

Любов батьківська — почуття дорогоцінне, але воно не може замінити собою педагогічного вміння і педагогічної підготовки, якої почасти батьки позбавлені.

 

 
Як підготувати дитину до дитячого садка

Прихід у дитячий садок – перший серйозний етап соціального життя дитини. Досі вони спілкувалися тільки з членами родини,приятелями – сусідами або з тими, кого дорослі запрошували в свій дім. І от багато незнайомих облич,нова обстановка… У дитячому садку працюють досвідчені, кваліфіковані вихователі, які зуміють ввести ваше маля в колектив. Якщо мати в силу обставин змушена бути залишити дитину на цілий день - великої біди не станеться. Проте краще, звичайно поступове звикання. Поки дитина приглядається до нових товаришів, цікавиться новими іграшками,побудьте неподалік. Коли через півгодини або годину після приходу переконаєтеся, що дитина почувається спокійно, лагідно скажіть їй що вам треба йти, що невдовзі ви прийдете і заберете її додому. Якщо навіть маля трохи поплаче без вас, вихователь зуміє утішити й забавити дитину. Спершу залиште її в садку на кілька годин, а потім на півдня. Невдовзі все ввійде в належний ритм. Різноманітні іграшки, можливість гратися з іншими дітьми швидко зацікавлюють малят, і вони звикають до садка. Найголовніше, щоб перші враження були позитивними. 

А для цього дамо батькам кілька практичних порад:

 

  • Розповідайте дитині якомога більше доброго про садок і активно привчайте її до самостійності. В колективі добре закріплюються навички самообслуговування, але закласти їх належить у сім`ї, як і навички гігієни.
  • Одягати дитину до дитячого садка потрібно так, щоб їй було зручно. Одяг має бути міцним, не ускладнювати рухи дитини (під час бігу, стрибків, лазіння тощо) і таким, щоб малюк сам міг вільно роздягатися і одягатися.
  • Щоб полегшити перебіг адаптації, заздалегідь учіть малого науки спілкування з іншими: поясніть, що таке дружба, чому треба йти на поступки, рахуватися з чиїмось інтересами.
  • Батьки і вихователі - перші впроваджувачі рідної української мови в душу і розум дитини. Якщо дорослі спілкуються чистою, барвистою мовою, вона обов’язково перейме їхній стиль.
  • Батькам належить знати стадії росту і розвитку дошкільників, а також їхні індивідуальні особливості.

 

Відвідавши наш садочок, ви переконаєтесь, що колектив однодумців може рухати дошкільну педагогіку вперед, а педагогічна творчість – це не тільки засіб діяльності, а спосіб життя наших вихователів і дітей. Ми, дорослі, віримо в те, що приходимо в дитячий садок, щоб подарувати дітям радість спілкування, стати їх друзями і партнерами, в будь яких справах, дати кожному шанс розкритися, розвинути свої таланти.

 

«Кращий спосіб зробити дітей хорошими - зробити їх щасливими». (Оскар Уайльд)

Шановні батьки!

Пам’ятайте, що тільки любов і шанобливе ставлення до дитини сприятимуть вихованню особистості.

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО

ЗАКЛАДУ «МАЛЯТКО»

1. Загальні положення

1.1. Батьківський комітет дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Малятко» (далі ДНЗ) є добровільним органом громадського самоврядування, створеним на основі єдності інтересів батьків щодо реалізації прав та обов’язків своїх дітей під час організації їх життєдіяльності у закладі.

1.2. Батьківський комітет дошкільного закладу у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про об’єднання громадян", Конвенцією ООН "Про права дитини", Положенням про дошкільний навчальний заклад, статутом дошкільного навчального закладу, Примірним положенням про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу (Наказ МОН молоді та спорту України №398 від 26.04.11р.), іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти та міжнародним законодавством з прав дитини, Положенням про батьківський комітет ДНЗ (ясла-садок) «Малятко», планом роботи ДНЗ та рішеннями батьківських зборів (конференції).

1.3. Рішення про заснування комітету ДНЗ та кількість його членів, приймаються на загальних батьківських зборах закладу.

1.4. Легалізація батьківського комітету ДНЗ є обов’язковою і здійснюється після надання протоколу батьківських зборів завідуючій закладу про його заснування та шляхом видання відповідного наказу по закладу.

1.6. Припинення діяльності комітету ДНЗ може бути проведено шляхом реорганізації або ліквідації.

2. Мета, завдання, основні принципи діяльності батьківського комітету ДНЗ

2.1. Метою діяльності батьківського комітету ДНЗ є захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування, у відповідних державних, судових органах, забезпечення постійного та систематичного взаємозв’язку батьків і педагогічного колективу закладу, а також надання допомоги батькам та педагогічному колективу щодо реалізації завдань дошкільної освіти.

2.2. Основним завданням діяльності комітету ДНЗ є сприяння створенню умов для:

  • збереження та зміцнення здоров’я дітей;
  • формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дітей;
  • виховання у дітей елементів природодоцільного світогляду, розвитку позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;
  • утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини;
  • розвитку потреби в реалізації творчих здібностей дітей;
  • всебічного зміцнення зв’язків між родинами, навчальним закладом і громадськістю з метою встановлення єдності їх виховного впливу на дітей;
  • залучення батьківської громадськості до організації дозвілля та оздоровлення дітей;
  • організації роботи з поширення психолого-педагогічних і правових знань серед батьків, підвищення їх відповідальності за розвиток і виховання дітей, обмін позитивним досвідом родинного виховання;
  • вирішення питань розвитку матеріально-технічної бази навчального закладу та його благоустрою;
  • сприяння соціально-правовому захисту учасників навчально-виховного процесу.
  • брати участь в обстеженні житлово-побутових умов вихованців, які перебувають у несприятливих соціально-економічних умовах;
  • встановлювати зв’язки з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, громадськими організаціями, підприємствами, навчальними та науковими установами щодо надання фінансової та матеріально-технічної допомоги закладу, захисту здоров’я і життя вихованців, організації харчування вихованців, благоустрою та з питань забезпечення санітарно-гігієнічних умов в закладі;
  • сприяти залученню додаткових джерел фінансування закладу: кошти батьків або осіб, які їх замінюють, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інших коштів, не заборонених чинним законодавством України;
  • вносити на розгляд керівництва ДНЗ (педагогічної, піклувальної рад) закладу пропозиції щодо вдосконалення умов організації життєдіяльності дітей, організаційно-господарських питань, які мають бути розглянуті керівництвом закладу в місячний термін і результати розгляду доведені до відома батьків;
  • звертатися до завідуючої, педагогів, піклувальної, або педагогічної ради закладу щодо роз’яснення стану і перспектив роботи закладу та з окремих питань, що турбують батьків;
  • скликати позачергові загальні збори батьків (конференції);
  • створювати благодійні фонди відповідно до чинного законодавства, у т.ч. контролювати надходження і розподіл грошей, брати участь у вирішенні інших питань, передбачених статутом цих фондів;
  • надавати пропозиції завідуючій закладу щодо виділення з благодійного фонду матеріальної допомоги вихованцям закладу та стимулювання діяльності педагогічних працівників закладу;
  • сприяти покращенню харчування вихованців закладу;
  • сприяти дотриманню санітарно-гігієнічних та матеріально-технічних умов функціонування закладу;
  • брати участь у прийнятті рішень стосовно організації оздоровлення вихованців закладу;
  • сприяти організації інноваційної та експериментальної діяльності дошкільного закладу.

2.3. Основними принципами діяльності батьківського комітету ДНЗ є:

- законність

- гласність

- колегіальність

- толерантність 

- виборність

- організаційна самостійність в межах повноважень, визначених цим положенням та законодавством

- підзвітність і відповідальність перед загальними зборами батьків закладу.

3. Порядок створення батьківського комітету ДНЗ

3.1. Батьківський комітет групи формується з батьків або осіб, які їх замінюють, і діє від їх імені.

3.2. Батьківський комітет групи, голова, заступник голови та секретар обираються на зборах батьків дітей, які формують групу на початку навчального року. Кількісний склад та строк повноважень комітету визначаються зборами батьків дітей.

3.3. Батьківський комітет ДНЗ формується з голів (представників) усіх комітетів груп, та з інших батьків за рекомендацією комітетів груп.

3.4. Кількісний склад комітету ДНЗ визначається на загальних батьківських зборах, терміном на один навчальний рік. При цьому від комітету кожної групи в склад комітету закладу входить не менше одного представника. Із складу батьківський комітету ДНЗ обирається голова, його заступник, секретар та скарбник фонду допомоги ДНЗ.

3.5. У випадку, коли член комітету достроково складає свої повноваження, вибори нового члена відбуваються на батьківських зборах ДНЗ.

4. Організація діяльності батьківських комітетів ДНЗ

4.1. Збори батьків дітей, які формують групу проводяться за рішенням комітету групи не рідше трьох разів на рік.

4.2. Батьківський комітет ДНЗ у разі необхідності може скликати загальні збори батьків дітей, які відвідують заклад. Правомочний склад зборів становить не менше як дві третини від загальної кількості його членів. Рішення приймаються простою більшістю голосів та узгоджуються з завідуючою дошкільного навчального закладу.

4.3. У разі неможливості проведення загальних зборів батьків дітей, які відвідують заклад питання, що потребують розгляду загальними зборами, можуть виноситься на обговорення зборів батьків дітей групи, яких стосуються ці питання.

4.4. Рішення зборів батьків, комітетів доводиться до відома батьків, керівництва ДНЗ у 10-денний строк (шляхом надання протоколу).

4.5. Батьківський комітет планує свою роботу на навчальний рік на підставі плану роботи ДНЗ, рішень зборів батьків, рекомендацій завідуючої, вихователів, громадськості. План роботи має вільну форму і затверджується головою відповідного комітету.

4.6.Плани роботи комісій, створених при комітеті, є складовими плану роботи комітету.

4.7. При недосягненні згоди між завідуючою ДНЗ і більшістю членів комітету закладу питання вирішуються міським органом управління освітою; між вихователями групи і комітетом групи - керівництвом ДНЗ.

4.8. Комітети звітують про свою роботу перед загальними зборами батьків дітей, які відвідують заклад один раз на рік – в день виборів нового складу комітетів. На вимогу більшості батьків можуть проводитися позачергові звіти комітетів.

4.9. Секретар батьківського комітету веде протоколи засідань і зборів, що зберігаються у справах дошкільного навчального закладу і передаються за актом новому складу відповідних комітетів. Строк зберігання протоколів – 3 роки. Керівництво і працівники закладу не несуть відповідальності за стан оформлення протоколів.

5. Права та обов’язки батьківського комітету ДНЗ

5.1. Батьківський комітет має право:

5.2. Батьківський комітет ДНЗ може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Чисельність комісій та зміст їх роботи визначається комітетом та затверджуються їх головою.

5.3. Батьківський комітет ДНЗ зобов’язаний:

  • виконувати плани роботи, затверджені головою відповідного комітету;
  • вести протоколи засідань зборів батьків, що зберігаються в справах закладу та передаються за актом новообраному комітету;
  • надавати інформацію про свою діяльність за проханням завідуючої закладу або відповідного органу управління освітою;
  • у разі потреби організовувати чергування батьків під час культурно-масових заходів у закладі з метою збереження життя і здоров’я його вихованців;
  • звітувати перед загальними зборами батьків (конференціями).

5.4. Голова батьківського комітету ДНЗ є членом педагогічної ради закладу. Він може брати участь у засіданнях педагогічної ради закладу під час розгляду питань, віднесених до компетенції комітету, з правом дорадчого голосу.

ДНЗ “Малятко”

 Шановні батьки!

Ми разом з Вами зацікавлені в тому, щоб відвідування дитиною дошкільного закладу було комфортним і корисним. Тому просимо Вас дотримуватися наступних правил:

  • Запізнення – завжди стрес для дорослих і дітей. Будь ласка, приходьте вчасно!
  • Проводжайте дитину до групи та передавайте особисто в руки педагогам. Ідучи додому, обов’язково повідомте про це вихователя.
  • Якщо у Вашої дитини поганий настрій, обговоріть її стан з педагогом.
  • При вході, будь ласка, чистіть взуття та зачиняйте за собою вхідні двері.
  • Допоможіть своїй дитині вранці роздягнутися, акуратно скласти речі в шафку.
  • Прослідкуйте, щоб дитина завжди була чистою, охайно та по сезону одягненою.
  • Прослідкуйте, щоб у дитини були чисті та коротко підстрижені нігті.
  • Дайте дитині з собою носовичок.
  • У шафці дитини повинний бути завжди запасний одяг для групи. Восени та навесні просимо приносити запасний верхній одяг і взуття для прогулянок.
  • Щоб запобігти втраті або обміну речей позначте білизну, одяг і взуття ваших дітей.
  • Прослідкуйте, щоб в кишенях дитини не було гострих, ріжучих предметів.
  • Не давайте дитині з собою жувальну гумку, солодощів тощо.
  • Якщо Ви прийшли, коли заняття розпочалося, допоможіть дитині роздягтися і тихо приєднатися до дітей.
  • Якщо Ви хочете бути присутніми на занятті, попередьте про це педагога та ознайомтеся з правилами відвідування занять.
  • Не відволікайте педагога під час занять, всі проблеми Ви зможете обговорити у зручний час – вранці до 9.00, в другій половині дня після 16.30; а також на індивідуальних консультаціях у спеціально призначений час.
  • Для занять фізкультурою та музичних занять дитині необхідні: шкарпетки, чешки в окремому мішку.
  • Пам’ятайте, іграшка дитини – іграшка для всіх. Вона може зламатися.
  • У нашому дитячому садку обов’язковими є всі батьківські збори та індивідуальні консультації. Якщо з об’єктивних причин Ви не зможете прийти, попередьте педагогів заздалегідь.
  • При виникненні у дитини симптомів отруєння (блювота, пронос) або симптомів ГРВІ (кашель, температура, нежить) звертатися на прийом до дільничного педіатра, в дитячий сад дитина не приймається.
  • Якщо Ваша дитина занедужала, просимо до 9.00 повідомити вихователя групи.
  • Після хвороби дитина приймається в дошкільний заклад при наявності медичної довідки. Якщо дитина не відвідувала заклад більше 1 місяця необхідно додати довідку обстеження дитини на ентеробіоз.
  • Якщо Ви не змогли вирішити будь – яке питання з педагогами, Ви можете звернутися до вихователя-методиста, завідувача, старшої медсестри.
  • Конфліктні та спірні ситуації у нас прийнято вирішувати за відсутності дітей.
  • Впродовж року буде багато свят, розваг, виставок, які стануть незабутніми подіями в житті Вашої дитини, тож беріть в них активну участь.

ДНЗ “Малятко”

 

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017 Створити безкоштовний сайт на uCoz