Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Токарівський ЗДО


П`ятниця, 14.12.2018, 14:49

У даному розділі, ви можете прочитати приклади занять у дошкільних закладах з дітьми віком 3-6 років. 

Виготовлення власне матеріалів, обладнання та предметів, для проведення занять, не займе у вас багато часу.

Гра: "Віршограй”

актуальність: для батьків і вихователів

Основна мета гри:

розвивати уважність та мислення шляхом зацікавлення дитини веселим віршиком, гарним, яскравим зображеннями пухнастиків – тварин, м’якою іграшкою, тощо.

Хід гри:

Батьки розкладають перед дитиною яскраві картки з зображенням тварин, іграшки-тваринки, гарні фотографії (або ловлять свого домашнього котика). Дитина знайомиться з звірятами, далі, звертаючись до дитини, читаємо вірш і пропонує знайти до нього картинку (предмет який ми приготували).
Як додаток, можна ускладнити: визначити це свійська, чи дика тварина; назвати характерні ознаки поведінки та зовнішності тваринки; чим можуть буди сході свійська та дика тварина (наприклад: свинка та дикий кабан; кролик та  заєць; вовк та собака).

    Рекомендуємо Вам наступні вірші:

Заєць в лузі

    Заєць в лузі сіно косить,

    А зайчиха в скирту зносить, 

    А малесенькі зайчата,

    Куцохвостики вухаті,

    Возять возом сіно в хату,

    Щоб було м’якенько спати.

                       А. Костецький

Малюнок

    Жваві очі, гостре личко –

    Намальована лисичка.

    Біля неї лисенятко –

    Мов каштанове зернятко.

    Щоб спочить могла лисичка – 

    Трохи кущиків, травички.

                    Т. Майжалович

Їжачок           

    Ходить лісом їжачок,

    За плечима – рюкзачок.

 

    Він збира грибочки,

    Висипає в бочку,

    Солить їх на зиму

    І ласує ними.

        І. Січовик

Котик

    Котик мився язичком,

    Я прийшов із рушничком.

    - Ось,- кажу – рушник приніс:

    Витри вуха, витри ніс!

    а рушник не глянув котик:

    Витер лапкою свій ротик.

                Г. Гриненко

Ведмідь

Буркотливий, вайлуватий

Ходить лісом дід кудлатий.

Одягнеться в кожушину,

Мед шукає і ожину.

Літом любить полювати.

Взимку – у барлозі спати.

Як зачує він весну,

Прокидається від сну. 

                В. Гринько

Коза

    Йде коза під парканом,

    Щось думала погане:

           -Ме-ме-ме! Капусту хочу!

        Зараз на город заскочу.

        Песик в буді, мабуть спить,

        Буду шкоду я робить!

        Ме-е-е!

                В. Паронова

Вовк

    Ходить хмуро між дубами,

    Хижо клацає зубами.

    Весь, як є – жорстока лють,

    Очі так її і ллють.

    Зачаївся і примовк.

    Грізний звір цей, звісно, вовк.

                    В. Гринько   

Примітка: 

прийняті скорочення н-, с-, в-, означають: Н – низький рівень складності; С – середній рівень складності; В – високий рівень складності.

 

Дидактична гра: "Знайди пару”

Мета: 

закріпити уміння дітей читати склади, та складати з них слова; Розвивати техніку поскладового читання; виховувати уважність.

Обладнання: картки зі складами.

Хід гри

Вихователь ділить дітей на дві команди. Всім дітям роздає картки зі складами і пропонує знайти кожній дитині пару з другої команди так, щоб у них зі складів утворилося слово.

Ускладнення: Поступово збільшувати кількість складів у слові.

 

Дидактична гра: "Збери гриби”

Мета: 

вчити дітей розрізняти і називати букви, знаходити їх в складах, вправляти у читанні складів; розвивати мислення і виховувати уважність.

Обладнання: кошики на яких написані букви, і гриби на яких написані склади.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям відправитись по гриби, роздає дітям кошики і просить їх знайти гриби, які можна зібрати саме в цей кошик. Якщо на кошику написана буква О, то в нього можна збирати гриби, на яких написані склади саме з буквою О.

Н – знайти гриби;

С –  знайти гриби, пояснити свій вибір;

В – назвати інші склади із загаданою буквою.

 

Дидактична гра: "Знайди вивчену букву”

Мета: 

вправляти дітей в знаходженні знайомих букв, розвивати самостійність у виконанні завдань; виховувати уважність.

Обладнання: картки з написаними буквами.

Хід гри

Вихователь роздає дітям картки, на яких написані букви і пропонує розглянути їх та знайти ту букву, яку назвав вихователь. Дитина знаходить букву і закреслює її.

Н – знайти букву і закреслити її;

С – знайти букву і сказати на що вона схожа;

В – підібрати слова, які дружать з цією буквою.

 

Дидактична гра: "Склади букву”

Мета: 

вчити дітей в розрізняти і називати знайомі букви; закріпити уміння дітей складати геометричні фігури з частин різної величини; розвивати логічне мислення і виховувати самостійність.

Хід гри

Вихователь роздає дітям конверти, в яких букви розрізані на кілька частин і пропонує дітям скласти букву і назвати її.

Н – скласти 2 букви;

С – скласти 3 букви;

В – скласти 4 букви.

 

Дидактична гра: "Знайди пару”

Мета: 

закріпити уміння дітей читати склади, та складати з них слова; Розвивати техніку поскладового читання; виховувати уважність.

Обладнання: картки зі складами.

Хід гри

Вихователь ділить дітей на дві команди. Всім дітям роздає картки зі складами і пропонує знайти кожній дитині пару з другої команди так, щоб у них зі складів утворилося слово.

Ускладнення: Поступово збільшувати кількість складів у слові.

 

Дидактична гра: "Знайди пару чобіток"

Мета: 

вправляти дітей у розпізнаванні букв та читанні слів; розвивати увагу; виховувати бажання навчитись читати.

Хід гри

Вихователь говорить дітям про те, що кіт в чоботях загубив свої чобітки і просить дітей допомогти йому. У кожної дитини є конверт з чобітками, потрібно з них найти пару, тобто два чобітка, на яких написані однакові склади і прочитати їх.

Н – знайти пару, назвати знайомі букви, прочитати склад;

С – знайти пару, прочитати склади на інших чобітках, придумати слова з даними складами;

В – знайти пару, прочитати склади на всіх чобітках.

 

Дидактична гра: "Слово-лабіринт”

Мета: 

продовжувати навчати дітей читати слова різної довжини; розвивати мислення, виховувати уважність;

Обладнання: картки з лабіринтом слів.

Хід гри

Вихователь виставляє картку, просить дітей назвати букви, пропонує знайти початок і прочитати слово, рухаючись лабіринтом.

Ускладнення: Поступово збільшувати кількість букв у слові.

 

Дидактична гра: "Не гадай, а прочитай”

Мета: 

продовжувати вчити дітей читати слова, співвідносити їх з певним предметом, розвивати мислення, швидкість читання, виховувати уважність.

Обладнання: картки зі словами, предметні картки.

Хід гри

Вихователь роздає дітям картки, пропонує розглянути їх, назвати предмети, які можна положити, чи поставити в глечик, коробку, сумку тощо, а потім пропонує дітям не гадати, а прочитати слова, з яких діти дізнаються, що ж всетаки знаходиться у великих предметах.

Ускладнення: Збільшувати кількість слів для читання.

 

Дидактична гра: "Яка буква зайва?”

Мета: 

вправляти дітей, у розрізнянні і називанні букв, розвивати мислення, пам’ять, виховувати самостійність.

Обладнання: картки з зображенням букв.

Хід гри

Вихователь на дошці виставляє картку з буквами, діти повинні уважно розглянути і назвати зайву букву.

Ускладнення: Поступово збільшити кількість букв.

 

Дидактична гра: "Капітани”

Мета: 

закріпити знання дітьми цифр і букв, вчити складати з букв слова і читати їх; розвивати швидкість, виховувати наполегливість.

Обладнання: картки з зображеннями човнів.

Хід гри

-    Діти уявіть себе на мить капітанами кораблів, які сьогодні змагаються у швидкості. Кожен корабель має назву, спробуйте її розшифрувати. Переможе той корабель, капітан якого найшвидше розгадає назву.

Ускладнення: збільшувати кількість букв  у словах – назвах.

 

Дидактична гра: "Замасковане слово”

Мета: 

закріпити в пам’яті дитини візуальні образи букв та їх сполучень; розвивати пам’ять; виховувати старанність.

Обладнання: картки зі словами, прочитати які важко через різноманітні лінії.

Хід гри

Гру можна супроводжувати такою історією: «Один злий король писав свої секретні укази так, щоб ніхто не зміг їх прочитати, і викрити цього короля зможе лише той, хто навчиться читати замасковані ним слова. Спробуй, раптом ти зможеш це зробити».

 

Дидактична гра: "Де друга половинка слова?”

Мета: 

закріплювати вміння дітей складати слова з двох частин; вдосконалювати техніку читання; розвивати логічне мислення; виховувати самовтійність.

Матеріал: картки, на яких написані частини слів.

Хід гри

Вихователь висипає з коробки всі картки і повідомляє, що в лісі зайчик вчився писати, але писав він на маленьких клаптиках паперу, на яких вміщалась лише частина слова. Налетів вітер і змішав всі клаптики. Давайте допоможемо зайчику знайти початок і кінець слова (початок слова завжди з рискою, а кінець без неї).

 

Дидактична гра: "Зачаровані картки”

Мета: 

вправляти дітей у розпізнаванні букв та читанні слів; розвивати логічне мислення; виховувати зосередженність.

Матеріал: картки з написаними словами, які наполовину закриті.

Хід гри

Вихователь роздає дітям картки і пропонує подумки дописати верхню, або нижню частину букв і назвати зачароване слово.

 

Дидактична гра: "Склади квітку”

Мета: 

вправляти дітей у читанні слів різної складності, та умінні виділяти перший звук у словах, співвідносити його з буквою; розвивати фонематичний слух, виховувати любов до природи.

Обладнання: серединки квіток з написаною буквою, пелюстки зі словами.

Хід гри

Вихователь звертає увагу на килимок, і пояснює дітям, що на галявині сумують серединки від квітів. Сильний вітер відірвав пелюстки і переплутав їх. Пропонує дітям повернути кожній квітці її пелюстки. Діти повинні взяти пелюстку, прочитати слово, яке на ній написане і покласти пелюстку біля відповідної серединки.

Ускладнення: Вихователь пропонує квіти з більшою кількістю пелюсток, та слова з більшою кількістю складів.

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz